Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików coockies na Twoim komputerze.
X
logo
Wersja dla niedowidzących
  Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy
      
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
  
 DOLNOŚLĄSKI WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
minus Dane adresowe
minus Informacje ogólne
minus Godziny urzędowania
plus Zakres Kompetencji / Statut
plus Struktura organizacyjna
minus Dyrektor Urzędu
plus Finanse DWUP
minus Majątek
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
minus Obsługa petenta
plus Kontrole
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
plus Ochrona Danych Osobowych
 AKTUALNOŚCI i PROGRAMY
minus Statystyki Rynku Pracy
minus Ranking Zawodów Deficytowych i Nadwyżkowych
plus Regionalny Plan Działań na Rzecz Zatrudnienia
 REKRUTACJA
minus Regulamin
 OFERTY PRACY
minus Oferty zagraniczne
 WNIOSKI I FORMULARZE
plus Druki do pobrania
 PRAWO
minus AKTY PRAWNE
 INNE
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Deklaracja dostępności
 KONTROLE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W RAMACH PROJEKTÓW EFS
minus RPO WD
minus PO WER
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   minus2020
   plus2021
   plus2022
plusOgłoszenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Przetargi: 2020 > maj > 2020-05-12
Zamówienie publiczne (07/2020) - Na dostawę materiałów eksploatacyjnych dla DWUP

Zamówienie publiczne (07/2020)

Na dostawę materiałów eksploatacyjnych dla DWUP

  1.  Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, na potrzeby realizacji zadań Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy (według załączonego wykazu stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ).
  2. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze  środków UE w ramach projektu „Pomoc  techniczna
     PO WER dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy na lata 2019-2020”.
  3. Koszt transportu i rozładunku towaru ponosi Wykonawca.
  4. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony do Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
     do jego Filii  we Wrocławiu.
  5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia na przedmiot umowy wymaganej, minimalnej gwarancji na okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru dostawy.
  6. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować gwarancję oraz reklamację w ciągu 5 dni roboczych
    od momentu zgłoszenia.
  7. Termin wykonania zamówienia maksymalnie do 14 dni kalendarzowych  od dnia zawarcia umowy.
  8. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu umowy zostały zawarte w  załączniku nr 8
    do SIWZ – stanowiący wzór umowy.
  9. Oznaczenie według wspólnego słownika zamówień CPV: 30125100-2, 30125110-5, 30124100-5, 30124300-7, 30125120-8
  10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
Załączniki do pobrania:

2020-05-12 11:32:00 - Ogłoszenie o zamówieniu (574.50 kB)
2020-05-12 11:33:46 - SIWZ (934.00 kB)
2020-05-14 17:48:55 - Modyfikacja do ogłoszenia (521.50 kB)
2020-05-18 11:43:29 - Odpowiedzi do pytania Wykonawcy nr 1. (495.50 kB)
2020-05-22 09:32:07 - Informacja z otwarcia ofert (195.31 kB)
2020-06-01 10:45:19 - Rozstrzygnięcie zamówienia (195.72 kB)
2020-07-03 08:44:02 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (197.00 kB)

Ilość odwiedzin: 2533
Podmiot udostępniający: DWUP - Zamówienia Publiczne
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Malik
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Malik
Osoba, która wprowadzała dane: Marek Domrzał
Data wytworzenia informacji: 2020-05-12 10:29:18
Data udostępnienia informacji: 2020-05-12 10:29:18
Data ostatniej aktualizacji: 2020-07-03 08:44:13

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...